Sunkdag

Tisdag idag och vi är lediga... de har någon slags helga dag. Dock ar de tyvärr inte samma system med klämdagar som i sverige. Jag och Bea sunkar i alla fall bara runt här hemma, eftersom vi var i tenjin iförrgår tyckte inte plånboken att vi borde åka in idag också med tanke på att vi ska ut på fredag.
Annars har det inte hänt så mycket sedan sist, vi skulle tvätta förut idag men det blev litet misslyckat... tvättmaskinen kom till nio minuter kvar, hoppade den upp till 15 min istället, "jaha.. konstigt.." tänkte vi men lät den gå på. Sedan hände det ingen. Och igen. Och igen. Då stängde vi av den. Kläderna var dock dyngsura fortfarande så vi fick krama ur det rejält innan det hängdes upp så vi hade en egen liten pool på balkongen ett tag.
Nu har alla svenskarnas tvättmaskiner gått sönder förövrigt...

Jag har inga intressanta bilder att visa idag så ni får en bild på mig för att visa hur otroligt fin jag är idag och en bild som var ett försök att visa örhängena jag köpte men man ser nog bara en silvrig blupp..


Jag när jag är som hetast...


Ok, den var liiiitet bättre än en slvrig blupp... men inte mycket. Det är en liten nalle som hänger från sitt öra (det lät elakt..) med ett eget litet örhänge i sitt andra öra. Jättesöt.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0