Marine World

Ok, nu ska vi försöka få upp litet bilder också... Alltså, vi var på Marine World igår (lördag) och jag fattar inte hur de kunde få oss att åka dit en helg dag, men det gjorde vi i alla fall. I slutändan var det himla roligt, vå en massa fina (och hemskt fula) fiskar, en delfinshow och ett bröllop (ja, någon gifte sig där). Det var dagen efter en fest så alla var sådär pigga och glada som man blir av att gå och lägga sig alldeles försent m.m... Vilket ni också kommer att se på en av bilderna.
Vi åkte dit med en buss som skolans rektor (eller ngt, finns ett par människor i receptionen som man inte fattar vad de egentligen gör) körde. Först gick vi runt litet själva och tittade, sedan efter ungefär en halv timme var det dags för delfinshowen som inleddes av två sälar. De var hemskt duktiga, men hjödpunkten var ändå delfinerna! Efter showen fick vi mat av skolan, de hade köpte bentoboxar till oss som vanligt. Medan vi åt var bröllopet, väldigt fint men jag tror inte att jag hade velat gifta mig där.
Efter det fick vi gå runt litet till, ca en och en halv timme, det ledde till ett termos (!!??) köp och en tupplur på ett café. Sedan åkte vi hem igen.
Festen i fredags var också intressant. Det var fredrik, den femte svensken, som ordnade den men jag, bea och pamela hjälpte honom att handla litet innan och sedan med matlagningen. Festen var väldigt lyckad och jag tror att alla som inta hade planer (vilket var alla utom en person tror jag) kom.

Här kommer litet biler från gårdagen:


Ok, först en bild på min klass, visst är vi söta? ;)


The swedes!


Detta stötte vi på när vi handlade... jag gillar inte vin men man måste nästan prova detta en gång! XD



Här är vi alla utanför Marine World.. litet dålig bild, men den är tagen med min kamera i motljus..


Oooh...


Aaaah...


Eewwww...


De blev blå... vi står vid delfintanken!


Under showen!


Så söta!


Vi stötte på något svenskt i souvenirshoppen!


Vi slog oss ner med några av de andra... de kallar oss ofta för "sverige" när vi kommer i grupp. De var alltså så här det började...


Sedan gick det över till det här... När vi vaknade var alla andra borta... Vi var som sagt ganska trötta.

Hoppas att bilderna var till belåtelse!

Ha det bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0