dag två plus veckohandel

Jag har varit på ward office idag, det var ganska långtråkigt.. jag väntade och väntade och sedan när dte var min tur så behövde jag bara säga "ja, det är bra" sedan fick jag vänta litet till.
Utöver det har vi haft dag två i skolan, vi har ännu inte blivit helt kloka på vad skillnaden är mellan våra grupper (förutom att alla bra är i beas grupp) eftersom vi gör ungefär samma saker. Det känns litet slappt nu i början då vi bara går igenom hiragana och katakana men det är samtidigt skönt att inte kastas in i jättesvåra saker.
Efter skolan försökte vi veckohandla, vi får se om det gick bra senare... vår väldigt lilla kyl är förövrigt väldigt full just nu. Bl.a. köpte vi äggplanteliknande saker, ägg, instant ramen och juice m.m.
Bea sitter bredvid mig och vill ha datorn så jag ska fatta mig kort (som alltid).

Ha det bra! Bilder kommer någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0