flygande underkläder

Ja, jag ska inte skriva så långt, bea har redan suttit här i en evighet med sitt inlägg.. ;)

Dagens händelse var nog när jag gick ut på balkongen imorse och såg att i princip all vår tvätt hade blåst ner... tvätten bestod då till största del av trosor och de låg farligt nära kanten, vi snackar ett par centimeter ifrån att flyga ner på gatan! Det blev ju till att rafsa ihop allt så snabbt som möjligt och hoppas på att inget saknades.

Andra dagens händelse var att vi fick tillbaka resultaten från hälsoundersökningen... tydligen har jag dålig blodcirkulaton och ska dra ner på saltet. De sade inget om det i sverige när jag gjorde undersökningen där. Men jag behöver inte gå tillbaka för en ny kontroll i alla fall.

Sedan har vi ätit äcklig mat, ris, äggplantesak och en rotfrukt som smakade rädisa... vi gör nog inte om dagens recept. 

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0