Äntligen!

Jag antar att det är dags att skriva ngt nu... har varit så himla lat hela veckan! Vi kom ju tillbaks i söndags, jag degade runt här hemma på måndagen och på tisdagen travade jag upp till Anni och Bea och spenderade dagen hos dem. I onsdags drog jag med dem in till stan men efter det har jag inte gjort så mycket. På måndag ska jag till tandläkaren och den 8 okt ska jag klippa mig, intressant va?
Saker jag har framför mig är att (förutom ovantsående) vaccinera mig, köpa en ny resväska, plugga in litet japanska, få besök från Schweiz och städa undan mina nuvarande resväskor... började litet grand idag men det är så jobbigt att ta tag i, det är ju verkligen alla grejor som jag använder som finns i de väskorna!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0