Maj 4, 2011

Vi var inne och i tenjin idag igen och gick runt bland ståden litet grand. Idag struntade vi dock i paraden, det enda vi såg var en snabb skymt av Musse Pigg, av någon anledning blev alla helt till sig och ville se honom.. undrar varför. Det var i alla fall en mysig tur på stan, jag hade ganska ont i fötterna när vi kom hem dock.
Lägger tre bilder från dagen, två på mig eftersom jag var så fin idag! ;)


Det här var ett litet mellanmål mitt på dagen, jättegott! De säljer det utanför vå mataffär litet då och då också.


Sedan köpte vi litet gottis också, tvärr var gottiset ganska svårt att äta..

Den tredje bilden är egentligen från igår, då blev vi inbjudna till en litet VIP avdelning av en managing director för the technical department på en tv-kanal... vi satt där ett tag och försökte se glada ut även om vi kände oss litet malplacerade. Den här bliden skickades till mig av ganska avlägset bekant här som råkada se oss:


Det var en massa chefer och typer som satt där.. men det händer sådant ibland när vi är ute, speciellt när Bea är med, hon brukar dra uppmärksamhet till sig med sitt hår och sin längd, japaner tycker alltid att hon är väldigt vacker! ;)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0