Shibuya

Idag var vi i shibuya hela dagen. Dar finns t.ex. shibuya crossing son ar ett av de overgangsstallena dar det passerar flest manniskor i varlden. Vi var ju dar en mandag sa det var inte rusningstrafik eller sa men fortfarande mycket folk. Det finns ett starbuck som har utsikt over overgangsstallet dar vi satt och fikade i ca 2 timmar. Vi tittade aven in pa affaren forever21 som jag velat besoka ett tag, den finns inte i sverige tror jag. Dar hittade jag en klanning och en troja.
Jag tror inte att jag skrev om det men igar var  vi pa konsert! Det var Matsushita Yuya, jattebra! En av de basta konserter jag varit pa, synd bara att vi itne fick nagon halsduk som han kastade ut men vi stod for langt bak... Vi akte skyline dit och hade en jattefin utsikt bade dit och hem. Pa vagen dit var det nyss pabarjad skymning och pa vagen hem var det markt sa vi fick se ett fint upplyst tokyo. 
Imorgon ska vi kanske till tokyo tower, det beror litet pa vadret... annars vet jag inte riktigt vad vi ska gora faktiskt.. 

Ha det bra!  

Kommentarer
Postat av: Furedoriku-san

Hej Emma!

Jag hoppas ni får fina fotografier av Tokyo, övergångsstället och konserten. Låter riktigt härligt allt d där, saknar. Hoppas ni har det fab! XD

2011-09-26 @ 16:56:30
URL: http://gertzyinjapan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0