Uppdatering

Har kommer en ny liten uppdatering, som ni marker ar det inte min dator.. jag har en lane dator frab hostelet. Av nagon anledning fungerar inte internet pa min dator... liiiitet irriterande eftersom vi har garits nat och allt. 
Vi har iaf lyckats ta oss runt till alla stallen som var planering sagt at oss att aka till. Dvs, hittills har vi varit i Ueno park, Tokyo National Museum, Akihabara, Ikebukuro och Asakusa (sa klart det ar ju har vi bor). Imorgo ska vi till Imperial Palace och Ginza... Jag skickade ocksa ett paket till Schweiz, det blev valdigt dyrt eftersom ja skickade det ned airmail, ca 170 kr, men nu ar det ivag och det kommer fram relativt snart atminstone. Hoppas bara att de gillar sakerba jag skickar nu... Om ni  hittar konstiga stavfel sa beror det pa att bokstaverna pa tangenterna ar jatteslitna... Ni far sa klart bortse fran "a, a, o"

Ha det bra dar hemma!

Kommentarer
Postat av: Farmor.

Halleluja!, vad bra, att det fungerar och att vi kan hålla kontakten! Ni bor ju i ett tempelrikt område, hoppas ni besöker några tempel också, glöm inte kulturen. Massor att se i T., förstår jag. Hur ska ni kunna ta emot alla intryck. Har Googlat på alla namnen Du nämner.Puhh!Håll i plånboken! Den "roliga" stavningen i Din blogg inspirerar mig, att sluta så här!

Hepej dåpå! Epemmapa! Dipin Faparmopor!

Hm, hm. Kan man skicka det här? Tro?

2011-09-22 @ 16:28:52
Postat av: Anonym

roligt och höra att ni har gjort så mycket trots vädret.Var rädda om er ifortsättningen också.Kramar från Mamma...

2011-09-22 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0